A Detailed Look at the SVD Flagship Store

in cs go skins banana 15.08.2017 09:55
von Parkeraubrey • 1 Beitrag

Adidas tekent grote ontvanger kendall wright
Adidas tekent brede ontvanger Kendall Wrightwords // Brandon RichardWith Robert Griffin III al in de vouw, verdubbelt Adidas de eerste rounders van Baylor University door ook zijn favoriete doelstelling, Kendall Wright van de Tennessee Titans, te ondertekenen. Ik ben enthousiast om officieel meedoen aan de adidas familie , Zei Wright. Ik droeg adidas op mijn Pro Day en in minicamps en vond echt hun trainingsuitrusting en super lichtgewicht cleats.Wright gebroken of gebonden 16 schoolrecords in Baylor, met inbegrip van carrière recepties en ontvangende yards. Hij begon al vier seizoenen voor de Bears en werd drie jaar lang All-Big 12 genoemd. Vorig seizoen viel Wright 108 ballen voor 1.663 yards en 14 touchdowns, alle schoolrecords. De Titans kozen voor Wright met hun eerste ronde in het 2012 NFL Draft. Kendall Wright is één van de meest dynamische winnaars die dit jaar in de competitie binnenkomen, zegt Mark Daniels, directeur van voetbal voor adidas America. Zijn opvallende carrière bij Baylor vertoonde zijn snelheid en atletiek, waardoor hij op dit professionele niveau onmiddellijk kan worden beïnvloed. Bij Titans mini-kamp droeg Wright de 7,9 ounce adiZero 5-Star Mid, de lichtste middenklap in de Game en hij zal nog steeds nike air max plus tn ultra schoeisel dragen van de lichtste in de adizero-collectie in het seizoen volgende seizoen. Een inwoner van Pittsburg, Texas, bezocht Wright de FOX Sports Southwest Texas 7-op-7 State Championships, aangeboden door adidas deze week om spelers te coachen, te laten zien Off adizero cleats en handschoenen en ontmoeten fans.Football is het leven in Texas, zei Wright. Opgroeien heb ik veel verschillende voetbaluitrusting geprobeerd, maar niets vergelijkt met wat ik nu met adidas draag. De kinderen die ik met adidas laten zien adidas voetbalschoenen sale op nike air max plus tn ultra de Texas 7on 7 kan, ook niet geloven. Spelers pakken de knuffels I; ik draag en blijf zeggen dat ze zo licht voelen als track shoes. Om te zien wat Kendall opgewonden bent, kijk dan eens op ons uitgebreide assortiment adidas adiZero voetballen.

nach oben springen

Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: rubyhidalgo3
Forum Statistiken
Das Forum hat 375 Themen und 375 Beiträge.